בונד: The Post Purchase Company


ההתחזקות הגוברת של המסחר, בעיקר זה שמתחיל ב- On Line, מייצרת גל חדש ומרתק של חברות שמציעות פתרונות AS A SERVICE עבור קמעונאים קטנים וגדולים שמה לעשות, הם לא אמזון, והרוב הוא כזה. הכוונה לפתרונות לכל אותם כאבים שמתחילים מרגע סיום הרכישה הדיגיטלית, דרך המשלוח לבית הלקוח (נקרא גם אתגר המייל האחרון) ואפילו החזרות של מוצרים לחנות.

לא מזמן שיתפתי על חברת happyreturns הפועלת בתחום, ויש עוד רבות נוספות, הפעם מצאתי חברה מעניינת שנקראת Bond. תציצו שוב לכותרת למעלה, אפשר להבין מהסלוגן מה הם עושים, למרות שהערך המוצע הוא רחב בהרבה. בונד מציעה בעיקר למותגים קטנים ובינוניים שירות מקיף A2Z במיקוד חווית הלקוח, מהרגע שהוא/היא לחצו על כפתור הרכישה בחנות המקוונת ועד המשלוח הביתה ואפילו ניהול ההחזרים. 

אבל לא מדובר על צי של שליחים ומחסן פשוט, במקום זאת בונד פיתחה תשתית טכנולוגית שלמעשה מתחברת ישירות למערכות המכירה והמלאי של המותגים והקמעונאים, ומרגע אישור ההזמנה מנהלת את החוויה כולה (שליחת מייל האישור ללקוח, שיכול דרך אפליקציה לקבוע את מועד המשלוח שנוח לו, כולל מעקב GPS בזמן אמת של מיקום החבילה, ועד ביצוע החזר במידת הצורך). אני ממליץ מאוד להסתכל על עמוד ה- "איך זה עובד" שלהם שמסביר בצורה פשוטה את התהליך. אני בטוח שנראה חברות נוספות פועלות בתחום עם אבולוציה טבעית של הצעת הערך על בסיס טכנולוגיות חדשות שישפיעו ויתרמו לענף. 

לינק לאתר החברה

לינק לכתבה עליהם ב- Fastcompany

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com