ההזדמנויות בהסתערות של חברות הטכנולוגיה על חשבונות העו"ש והניהול הפיננסי שלנו

בפוסטים קודמים שיתפתי על שני מהלכים סופר מעניינים של פייסבוק ושל גוגל, כל אחת הציגה צעד ממשי נוסף לכניסה לשוק הפיננסים: פייסבוק הכריזה על Facebook Pay, שירות תשלומים והעברות כספים דיגיטלי שיתמוך בכל הפלטפורמות בקבוצה (פייסבוק, מסנג'ר, וואטסאפ ואינסטגרם), ובמקביל גוגל הכריזה שתציע חשבונות עו"ש שיכללו את הערך המוסף של גוגל: כלי ניתוח דאטה.

בדיוק בנקודה הזו נמצא הערך האמיתי ללקוחות: חברות הטכנולוגיה הגדולות הביאו את מלאכת מינוף הדאטה לדרגת אומנות, יכולת שהבנקים וחברות הפיננסים המסורתיות מנסות ליישם עם אתגרים לא פשוטים בדרך. אבל בקצה נמצא הלקוח שמחפש את הערך האישי, מוכן לשתף במידע שלו תמורת ערך ברור ושקוף, וכאן בדיוק נמצא האזור שבין יכולות חברות הטכנולוגיה לבין הבנקים המסורתיים. או שהאחד ינגוס בשני, או שתהיה אפילו חפיפה ושיתופיות ביניהם. לינק לכתבה מעניינת בדיוק בנושא הזה שפורסמה השבוע בכלכליסט. לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com