החומה הסינית החדשה

האתגר של אפל בסין מסמל בעיני את הפערים התפיסתיים, התרבותיים והעסקיים בין סין לבין העולם המערבי, בדגש על צריכה דיגיטלית. שיתפתי בעבר על סופר אפליקציות כמו WeChat, פלטפורמה שמשמשת כצומת מרכזית, אולי ה-צומת בתרבות הצריכה הסינית.

ברגע ש-WeChat משמשת עבור כמיליארד משתמשים בסין ובדרום מזרח אסיה ככלי המרכזי ל: תקשורת, צריכת מדיה, צרכנות, שימוש בתחבורה ציבורית, פיננסים (העברות כספים, ניהול עו"ש וכמובן: תשלומים), וכל אלו נגישים בסריקת QR קוד אחד, פעולה שהולי מהווה את אחד מהקילר אפליקיישנס זלה שגם שמאומבדת עמוק עמוק בתרבות הסינית, והרי שקיבלתם אגוז שעבור שחקנים מערביים כגון אפל, פייסבוק ואחרים יהיה קשה מאוד לפצח. לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com