הטיעון הטוב ביותר לגבי העיצוב מעורר המחלוקת של ה- CyberTruck של טסלה, והקשר לפיתוח מוצרים חדשים

נראה שזה אחד הנושאים החמים ביותר ברשת בשבוע החולף. בין אם אתם חובבי מכוניות או לא, קשה היה להתחמק השבוע מהדיון הסוער ברחבי הרשת סביב השקת ה- Syber Truck של טסלה. קצת רקע: טסלה, חברת הרכבים החשמליים (וגם הסוללות) של אילון מאסק השיקה השבוע באירוע מדובר את דגם רכב השטח שלה, או בשמו הרשמי: SyberTruck.

עם הצגת כלי הרכב באירוע ההשקה (ואם בכל זאת פספסתם, הנה תקציר שכדאי לצפות בו), הקהל באולם כמו גם הצופים בבית התחלקו לשתי קבוצות: אלו שנדהמו מהעיצוב העתידני ופורץ הדרך, ואלו שאומרים שמדובר בהזיה מוצרית שלא ברור איך עברה את שולחן השרטוטים. אפשר לאהוב או לשנוא את העיצוב, אבל מה שבטוח זה שאי אפשר להתעלם ממנו. אחרי הכל, מדובר בכלי רכב שנראה כאילו יצא מסט צילומים של סרט מדע בדיוני. כיאה לטסלה, הקדמה הטכנולוגית לא נשארת מחוץ לרכב ומשולבת עמוק בתוך העיצוב והאבזור הפנימי, החל מהחומרים הקשיחים והעמידים ועד התוכנה.

ובדיוק בנקודה הזו אני מזמין אתכם לצפות בהסבר המעולה של Marques Brownlee (אחד מהיו-טיוברים הטכנולוגיים המוכרים והטובים ביותר) שהוזמן לאירוע ההשקה, עשה נסיעת מבחן ברכב החדש וכמנהגו שיתף את דעתו אחרי. הטיעון שלו לגבי העיצוב מעלה נקודה מאוד מעניינת בעיני, בעידן שבו הרבה מותגים עושים פחות או יותר את אותו הדבר, ובשוק סופר תחרותי, מי שרוצה לבלוט ולחדש, צריך לבחור בגישה קצת יותר אמיצה. לפעמים זה עובד, ולפעמים לא, אבל מה שבטוח זה שאצלי לפחות זה הפיל כמה אסימונים. לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com