השוק הלוהט של ה-Livestreaming


האם שמעתם על שוק ה-Live Streaming בהקשר של קניות וקמעונאות? מסתבר שמדובר בנישה צרכנית שהפכה לסופר פופולרית בסין ובמדינות רבות נוספות, הרבה בזכות אינסטגרם וטיק-טוק, וכמובן פייסבוק לייב, טוויטר ויו-טיוב, פלטפורמות שלמעשה ייסדו את מגמת התיעוד הצרכני-עצמי של מוצרים (מספיק להתייחס לסרטוני ה- UNBOXING שמותגים רבים למדו מהר מאוד לרתום לטובתם, ועד לקחת את התחום צעד קדימה עם שידורי לייב דרך פלטפורמות הסושיאל שתומכות ביכולת הזו).

אבל, ב-Live Streaming מדובר בצעד קדימה. שלל פלטפורמות ברחבי העולם כגון Facebook Live, אינסטגרם, Taobao של אליבאבא, וכן מתחרות פופולריות נוספות בהודו למשל כמו HEALOFY מחברות בין מותגים לבין צרכנים בפורמט חדש ושונה - שידור ווידאו בלייב.

הפופולריות של המדיום מתבסס על תרבות הצריכה בעיקר בקרב צעירים, כפי שתוכלו לראות מהנתונים למטה, מאות מיליוני גולשים צופים בווידאו לייב בכל יום, כמחצית מהם מוכנים עבור תוכן חי שמשודר דרך המובייל, וזה עוד לפני שנכנסנו לחיבור בין סושיאל לקניות.

באופן טבעי, מותגים קמעונאיים רבים התחילו לבחון כיצד הם יכולים להשתלב בפלטפורמות של Live Streaming (למשל, Lancome חברה לקבוצת אליבאבא כדי להנגיש תוכן ווידאו לייב לקהל של מאות מיליוני צופים, וגם המותג Kohl’s היה מבין הראשונים שניסה לשווק ולמכור מוצרים לצופים בערוצים דומים). למי שרוצה לצפות ספציפית בשוק הזה בסין מוזמן לצפות בסרטון הזה, ובלינק הזה ישנה רשימה של אפליקציות ופלטפורמות התומכות ב- Live Streaming ואפילו בהשוואה בין מסחר מקוון "רגיל" לבין הפורמט ה-LIVE, כולל איזה מדדי הצלחה צריך לבחון במהלך שכזה. לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com