ה- Super Apps הן העתיד של האינטרנט, ומה אפשר ללמוד על דיגיטל מהסינים?


שיתפתי בסיכומים הקודמים על החוויה האישית שלי מנסיעה ייחודית שהשתתפתי בה בסין, ועל התופעה הייחודית שם שנקראת Super Apps. למי שלא קרא/ה, בסין ישנן כמה אפליקציות-על שמהוות יותר פלטפורמה מאשר אפליקציה, כזו שמארחת נוכחות של מגוון רחב של מותגי צד שלישי.

כך למשל, WeChat, אחת מהאפליקציות-על המובילות בשוק הסיני, מרכזת עבור המשתמשים את כל הצרכים הדיגיטליים של הסיני הממוצע: תקשורת של הודעות, מדיה, תוכן, חדשות, פיננסים וכמובן - קניות. במציאות כזו, מותג שרוצה להגיע לקהל הלקוחות הנרחב ביותר שניתן, יכול מצד אחד להשקיע ולייצר את הנכס הדיגיטלי בבעלותו (למשל, אפליקציה עצמאית אותה הוא צריך לשווק לקהל הרלוונטי), אבל במציאות של Super Apps שמרכזות עבור הצרכנים הסינים את כל מה שהם צריכים במקום אחד, הצורך הזה הופך למשני. תכנית גאונית שנקראת Mini Apps, מאפשרת למותגים ולגופי צד שלישי להנגיש בתוך ה- Super App (כמו Wechat למשל), מיני אפליקציה מובנית.

הכתבה המצורפת מתארת קייס עסקי שמדגים בדיוק את המציאות הזו, כיצד מותג שמשווק תה באיכות גבוהה וייחודית (ולא צריך להרחיב לגבי הצריכה הנרחבת של תה בתרבות הסינית), מבססת את האסטרטגיה הדיגיטלית והשיווקית שלה על בסיס Wechat. קריאת חובה, על מה שקורה בסין, ולמה מה שקורה שם מהווה תופעה כל כך ייחודית שאפשר רק ללמוד ולהתפעל מהשוק המדהים הזה. לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com