חומר למחשבה / הכוח של האימג'


קרדיט לתמונה: Prateek Katyal on Unsplash לפני כחודש, זכיתי להתארח באירוע ״המילה שלי 2020״ של איגוד השיווק וטבולה. האירוע מבוסס על סדרת הרצאות, כשכל מרצה הציג/ה את "המילה שלי" ל-2020, כזו שמסמלת עבורו/עבורה אתכיוון אחד חשוב שיאפיין את הדרך שבה מותגים וארגונים בוחנים את הפעילות שלהם, עם הפנים קדימה לעשור החדש.

המילה שלי הייתה Guts, והסברתי ממה לדעתי מורכבת המילה "אומץ" בהקשר של אסטרטגיה עסקית של מותגים, והדגמתי כיצד מותגים שונים פועלים כדי ליישם את גישת האומץ הזו (מתכתב ישירות עם השם של הסיכום השבועי שלי).

אבל אני לא רוצה לדבר על עצמי, אלא על אחת ההרצאות הטובות באירוע (ולטעמי, בכלל), שהועברה על ידי גדעון עמיחי, המייסד ומנהל הקריאייטיב של No, No, No, No, No, Yes, משרד פרסום וקריאייטיב בתל-אביב.

בדרכו הייחודית והסופר יצירתית, גדעון בחר לדבר (או יותר נכון, להציג) לא מילה אלא אימג'. מצטט אותו ישירות:

"אימג' היה חזק ומהותי, מאז ומתמיד. "תמונה אחת שווה אלף מילים", כבר אמרו הרבה לפני. אלא מה, בשנים האחרונות, עם הטכנולוגיה, בינה מלאכותית, הרשתות החברתיות ושינויי תרבות מהותיים, אימג' הלך והתחזק הרבה מעבר לכל דמיון. דרמה של ממש. במבט קדימה, אפשר לומר בבטחה שהאימג'ים עוד לא מגרדים את תחילתה של העוצמה הצפויה להם בעולם השיווק והפרסום בשנים הקרובות. בשיחה הזו - בסך הכול עשר דקות - ניסיתי להמחיש את העוצמה הזו, לתת קצת עומק על השינוי המתחולל, כלים לניתוח וחומר למחשבה."

אתם פשוט חייבים לצפות במצגת שלו. מדהים. לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com