כיצד להתמודד עם הצרכן המודרני בעידן המחובר?

הצרכן המודרני תובעני יותר מאי פעם: הוא מצפה לתקשר מול החברות שלו בכל מקום וזמן, הוא מצפה לערבוב של מקורות מידע כדי לספק לו יכולת לבצע דברים חדשים, הוא מצפה לחוויה וערך פרסונליים, בדיוק עבור מידותיו, ואת כל האתגר הזה הוא מצפה לקבל בממשק סופר ידידותי ונוח, כזה שידרוש ממנו מינימום מאמץ ובמקסימום הנאה. וכדי להוסיף אתגרים, צרכנים כיום מעדיפים להשקיע יותר מחוויות מאשר במוצרים...Good Luck With That!

אז איך בדיוק מותגים אמורים להתמודד עם האתגר המטורף הזה? כיצד אתגר השיווק למשל יכול להתמודד עם ציפייה גבוה כזו לערך פרסונלי? התשובה ממוקמת בשילוב בין הזמינות של טכנולוגיות חדשות אבל יותר חשוב מטכנולוגיה, גם תפיסות עולם יצירתיות, נועזות וממוקדות יותר שנדרשות כדי לעמוד באתגר.

מה לצפות ב-2020?

המאמר המרתק הזה של מקינזי, משרטט את תשובתו לשאלה הזו בדיוק: במהלך השנים הקרובות, אנחנו צפויים לראות אינטגרציה עמוקה ורחבה הרבה יותר בין הדאטה הצרכנית בזירה הדיגיטלית לבין זו הפיזית. האינטגרציה הזו רק תקדם את מה שהרבה כבר מבינים כיום: אין באמת הפרדה בין שתי הזירות. כולנו חווים את היום יום ב"דילוגים" בין החיים בעולם הפיזי לבין הדיגיטלי, אבל בסופו של דבר מדובר מבחינתנו בהמשכיות אחת רציפה, ועל בסיס התובנה הזו משווקים ומותגים צריכים לחשוב ולכוון את העשייה שלהם. קחו למשל את ה-FLOW הבא (לקוח מהמאמר של מקינזי), המדגים את הגישה הזו עם קייס ספציפי. הוא ממחיש את הרעיון שתיארתי, ובכל מקרה ממליץ לכל מי שרוצה להעמיק לקרוא את המאמר המלא, לינק.


0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com