לאופן שבו אתם מיישמים Data Visualization יש השפעה ישירה על תהליך קבלת ההחלטות העסקיות בארגון

שיתפתי בעבר על החיבה שלי לתחום ה- Data Visualization. ככל שההתעסקות עם משאב הדאטה הופך משמעותי ועמוק יותר בפעילות העסקית בערוצים הדיגיטליים, כך גוברת בעיני החשיבות ובהתאם - ההשפעה של התחום הזה. האיור המדהים הזה של טום פישבורן מסכם בהצלחה לדעתי את המצב כיום בהרבה ארגונים.

כשנכנסים לזה יותר לעומק, קל להבין די מהר את מידת ההשפעה שיש לאופן שבו המידע מוצג. בעיקר, כשבאים להציג לשותפים עסקיים נתונים. כולנו מכירים את הישיבות שבהן נפתח בחגיגיות קובץ האקסל עמוס הנתונים, ולמיטיבי לכת יש גם גרסת POWER POINT עם תמצית הנתונים החשובים. הבעיה מתחדדת לא בפורמט אלא במהות: כיצד בדיוק סיפור הדאטה שלכם מסופר?

ניקח את הטיעון צעד קדימה: לאופן שבו אתם מציגים מידע יש השפעה ישירה על האופן שבו המסר נקלט אצל אחרים, וכשמדברים על נתונים מורכבים, האתגר וההזדמנות לקצר בתקשורת רק הולך וגובר. המאמר המצורף לוקח את התזה הזו ומפרק אותה לדוגמאות פרקטיות שיכולות לשרת את כולנו ביום יום, עם טיפים נקודתיים על התאמות נכונות יותר בין דאטה ומטרה עסקית, לבין אופן ההצגה שלה. תחום מרתק שלדעתי רק ילך ויהפוך משמעותי יותר בארגונים בשנים הקרובות. לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com