מה אפשר ללמוד על אתגר ה- Story Telling מצוות הקריאייטיב של Pixar?


אני לא חושב שיש מותג או ארגון כיום שלא מתמודד בצורה כזו או אחרת עם אתגר ה- Story Telling. הכוונה לרצון לתקשר את הסיפור וערכי המותג ללקוחות, בצורה היצירתית ובעיקר האקפטיבית ביותר.

העידן המחובר ואיתו שלל הערוצים והכלים הדיגיטליים מייצרים כאב ראש לא קטן עבור מחלקות הקריאייטיב והשיווק מצד אחד, אבל לטעמי גם מייצרים הזדמנויות חדשות וייחודיות מנגד. ועדיין, הכלים הדיגיטליים הרבים רק מחדדים דבר אחד חשוב: הצורך לדעת לספר סיפור הוא צורך שרק הולך ומתחדד. 

יש הרבה דוגמאות מעולות (וגם פחות) למותגים שיודעים לספר את הסיפור שלהם בצורה יצירתית ומעניינת במיוחד. אבל, אחת החברות שזהו הלכה למעשה העבודה שלה היא פיקסר (בבעלות דיסני). פיקסר משקיעה מאות מיליוני דולרים בכל סרט חדש שהיא מפיקה, וכמעט תמיד התוצאות הן יצירות מופת שכוללות עיצוב ובניה של עולמות חדשים ומדהימים שמיועדים לא רק לילדים אלא במיוחד לילדים בנפשם וברוחם.

הכתבה המצורפת כוללת טעימה מה"מתכון הסודי" של צוות הקריאייטיב של פיקסר, כיצד הם ניגשים לאתגר ה- Story Telling ומספקים הזדמנות עבור כולנו ללמוד ולקחת טיפים חשובים לאתגרים שלנו. לינק

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com