מחשבות מהשבוע


א. הורים לילדים לעולם לא העריכו מורות, מחנכות ובכלל את מערכת החינוך כפי שהם מעריכים אותם בזמן הזה.


ב. בראיונות עבודה עתידיים, אם מועמדים ירצו לדעת האם המעסיק הוא איכותי וכזה שאפשר לבנות עליו, כל שיצטרכו לשאול זה מה המעסיק עשה לטובת העובדים בזמן משבר הקורונה.


ג. המונח "מדיה חברתית" מעולם לא היה רלוונטי יותר מהתקופה הזו. נכון שבשנים האחרונות ישנה המון ביקורת על המדיום, ועל כך שלמרות שאנחנו חיים בעידן המחובר, רמת הקיטוב היא מהגבוהות בהיסטוריה, נראה שמשבר הקורונה משנה כיוון במגמה הזו...


ד. מחשבה שעלתה לי השבוע: הצורך לחיבור מאסיבי מהבית, במקביל לרצון להמשיך ולנהל תהליכי עבודה תקינים, דוחף באופן משמעותי ומואץ את המעורבות של יותר אנשים בארגונים לחשיבה יצירתית למיצוי מקסימלי של משאבים קיימים, בעיקר בהיבט הטכנולוגי. אני לא מדבר רק על זום (בסוף מדובר על כלי תקשורת), אלא באופן כללי יותר: אנשים שבשגרה פחות מעורבים ביוזמות מבוססות טכנולוגיה, בעת הזו הופכים לחלק מהחשיבה היצירתית סביב האתגר: לעשות יותר עם פחות.


ה. הזוי בעיני כמה מהצעדים השיווקיים שמותגים גדולים בארץ ובחו"ל נוקטים בתקופה הזו. סיסמאות של "נעבור את זה ביחד, פה בשבילכם...." ועוד, הם ממש לא מה שצרכנים רוצים לשמוע, ואני יגיד יותר מזה, לא רוצים לשמוע. זה נראה לא טוב, ריק מערך אמיתי ולדעתי עכשיו יותר מתמיד זה זמן המבחן עבור היצירתיות והערך האמיתי שכל מותג מייצר או לא מייצר עבור הלקוחות שלו. אחרי המשבר, הצרכנים יזכרו את המותגים שכן עשו משהו משמעותי. למשל, אפל הודיעה שהיא תתרום 10 מיליון מסכות נגד הקורונה לשימוש עובדי מערכת הבריאות.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com