מרחבי הרשת 28.11.2019

1. חווית הזמנת קפה כמו שמעולם לא ראיתם. רוצים את הקפה הראשון של הבוקר בדרך ליום עמוס פגישות אבל מתבאסים מתהליך ההזמנה, ההמתנה והבלאגן שבאמצע? הנה קונספט חדש שייצרו HUGE (סוכנות חדשנות ודיגיטל מהמעניינות בעולם לדעתי) עבור Brush Coffe. לינק.

2. נאום "חופש הדיבור" בעידן הדיגיטלי של סשה ברון כהן, היה אחד מהתכנים שקשה היה לפספס השבוע, לינק.

3. המשמעיות של מצלמות מעקב עירוניות. הכתב הזה התחפש לליצן כדי להראות את המשמעויות בתיעוד האורבני וההשפעה על פרטיות האזרחים. לינק.

4. אינסטגרם נלחמת באפליקציה שמאפשרת לצפות בפרופילים אישיים ללא אישור מוקדים. לינק.

5. האם נכון שעוזרות קוליות חכמות ישמעו כמו בני אדם או כרובוטים? לינק.

6. נאמן למקור. תוכן מקור הוא ה-מנוע לבידול ולגיוס מנויים חדשים לשירותי ה- Video Streaming, והוא מהווה אחד מהגורמים המרכזיים המצדיקים עלות המנוי החודשי. לינק.

7. פסטיבל הבלק פרידיי ושות' הוא לא אירוע מכירות חד שנתי, אלא תפיסת עולם קמעונאית- אסטרטגית. לינק.

8. אובר (לונדון) ספגה מהלומת מחץ השבוע, כשנשלל ממנה הרישיון להפעיל השירות בעיר, בגלל נושאי בטיחות נוסעים. למה זה חשוב ומה אפשר ללמוד בהקשר של רגולציה ואכיפה? לינק.

9. רוצים לשלם עם הסמארטפון בסופר? עיכובי התשלומים הדיגיטליים במדינת הסטארט אפ ניישן. לינק.

10. מדוע נטפליקס קנתה בית קולנוע ישן במנהטן? השבוע פורסם שנטפליקס גברה על הצעות מתחרות (לרבות אמזון), לרכישת "פריס", בית קולנוע מיתולוגי במנהטן. למה שתעשה את ההשקעה? לפי חוקי הפורמט, כדי שסרטי מקור ישתלבו כמועמדים לאוסקר, עליהם להקרין את הסרטים בבתי קולנוע פיזיים בלוס אנג'לס או בניו-יורק למשך 7 ימים. לכן באמצעות הרכישה של בית הקולנוע, נטפליקס מייצרת אחיזה פיזית משלה, זאת לאחר שרשתות בתי הקולנוע המרכזיות מסרבות להקרין תכנים בהפקתה, בעיקר בגלל שנטפליקס מסרבת באופן עקרוני לבלעדיות בהשקת סרטים חדשים. צפייה נעימה, לינק.

11. אמזון משיקה מחדש את כפתור ה-Dash עבור מדפים משרדיים. הרעיון הוא למקם את הכפתור בסביבה עסקית (להבדיל מהשימוש הבייתי, שם תמיד טענתי שהערך לא ברור אם אפשר להשתמש במובייל כדי לרכז הזמנות, הטיעונים האחרים שמדברים על נוחות וזמינות לא שכנו אותי). האם הפעם זה יעבוד? לינק.

0 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com