תור הזהב של חווית העובד?


בעידן טרום הקורונה, היה די ברור לכל מותג וארגון מדוע חשוב להשקיע בחווית הלקוח (Customer Experience): קיצור תהליכים, פשטות, שקיפות, מתוך הבנה שככל שללקוח תהיה חוויה טובה יותר, כך גדלים הסיכויים להרחבה והעמקת האינטראקציה מולו.


תובנה שהתחדדה לי במיוחד בתקופה הנוכחית, היא החשיבות של חווית העובד (Employee experience). דווקא עכשיו, כשעובדים רבים נאלצים להתמודד עם עבודה ותקשורת מרחוק, ארגונים חייבים לחשוב ולהשקיע בשיפור החוויה שלהם. ואם נדלג בין האנלוגיה ל- Why להשקיע ב- UX, גם במקרה של העובדים, שיפור החוויה שלהם תייעל את הפרודוקטיביות.


כולנו קראנו על חברות (בעיקר חברות טכנולוגיה בחו"ל ) שסיפקו לעובדים תקציב לשדרג את סביבת העבודה הביתית שלהם, לרבות הצטיידות בכיסאות, ציוד טכני ועוד. אבל בואו נהיה כנים - זו פריבילגיה של מעט מאוד ארגונים, ואני פחות מתכוון לזה. 


אני כן מתייחס לכלים ולמערכות שאמורים לשרת את ההתנהלות, העבודה וכמובן התקשורת השוטפת, ועד הצורך המהותי לשמר  ולחזק את גאוות היחידה והחיבור הרגשי של העובדים עם הארגון, במיוחד לאור הפיזור הגאוגרפי. כשכולם במשרדים ונפגשים פנים אל פנים זה מעט קל יותר, אבל כעובד נמצא בבית ויושב לבד מול המחשב, האתגר הזה מתעצם.

9 צפיות

© 2023 by Annabelle. Proudly created with Wix.com